شرکت کارتن خورشید البرز با ایجاد بستر سختافزاری مناسب و راهاندازی واحد IT بهعنوان یکی از واحدهای پشتیبان و استقرار نرمافزار مدیریت منابع سازمانی (ERP)، موجب برقراری ارتباط مستقیم و بیوقفه بین واحد فروش و تولید شده است به صورتی که اطلاعات سفارش ثبتشده در دفتر مرکزی بلافاصله در واحد برنامهریزی کارخانه قابل رؤیت است و همچنین کارشناسان شرکت از آخرین وضعیت تولید در هرلحظه مطلع هستند و نسبت به رفع مشکل یا نقص احتمالی و پاسخگویی به درخواستهای مشتریان در اسرع وقت اقدام مینمایند.
واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز بهعنوان دیگر واحد پشتیبان جهت ثبت و پیگیری شکایات مشتریان، نظرسنجی دورهای، نزدیک کردن خدمات ارائهشده به خواست مشتریان و ... و باهدف ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش کیفیت راهاندازی شده است.