در واحد طراحی شرکت کارتن خورشید البرز، با استفاده از آخرین نرمافزارهای طراحی و بهرهگیری از متخصصین برجسته این رشته، فرایند طراحی و ساخت ماکت بر اساس خواست مشتری انجام میشود و قبل از چاپ به تأیید مشتری میرسد. همچنین طراحی کلیشه، لیتوگرافی و طراحی قالب نیز در این واحد صورت میپذیرد. پیش از اولین نوبت تولید انبوه، نمونهسازی با دستگاه جهت بررسی ابعاد و استحکام محصول انجام میشود و به تأیید واحد کنترل کیفیت و مشتری میرسد.
کارتن خورشید البرز با فضای وسیع انبار مواد اولیه از نوسانات شدید و ناگهانی قیمت و کمبود مواد اولیه ایمن بوده و آنچه مورد خواست مشتریان است را در کمترین زمان در برنامه تولید خود قرار میدهد. خط تولید ورق شرکت کارتن خورشید البرز با بهروزترین تکنولوژی سال 2017 قادر به تولید انواع ورق 3لایه و 5لایه باکیفیت عالی و متمایز میباشد.
شرکت کارتن خورشید البرز با بهکارگیری جدیدترین دستگاههای چاپ، دایکات و لمینت توانسته است در تولید کارتن با سایزهای متنوع و باکیفیت چاپ متفاوت و سطح چاپ وسیع، سرآمد بوده و افتخار خدمترسانی به بیش از 300 شرکت برجسته از صنایع مختلف داخلی و خارجی را با سطح رضایت 99.4 درصد دارا باشد.
در شرکت کارتن خورشید البرز کلیه اتصالات بر اساس خواست مشتری و بهصورت چسب و یا دوخت منگنه با ماشینآلات تمام اتوماتیک انجام میپذیرد.
کارشناسان آزمایشگاه شرکت کارتن خورشید البرز با استفاده از جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی صنعت کاغذ، ورق و کارتنسازی و بر اساس آخرین استانداردهای این صنعت، کلیه مواد و مراحل از بدو ورود کاغذ، مرکب، چسب و سایر اقلام ورودی تا طی نمودن مراحل چاپ، دایکات، اتصال و درنهایت بستهبندی را کنترل و آزمون نموده و اطلاعات حاصل را جهت بررسی مجدد ثبت و بایگانی مینمایند. تمامی آزمایشهای موردنیاز در صنعت کاغذ مانند BURST، COB، RCT، CMT و گرماژ پیش از اجازه تخلیه بار در محل کارخانه خورشید البرز صورت میگیرد. همچنین کلیه آزمونهای صنعت کارتنسازی مانند ECT، BCT، FCT و ویسکوزیته چسب و مرکب در آزمایشگاه شرکت انجام میشود و در صورت تمایل در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد.
وسعت زیاد انبارهای شرکت، امکان نگهداری کارتنهای ساختهشده مشتریان را فراهم نموده و ناوگان حمل و نقل این شرکت آماده حمل به سراسر کشور و مرزهای خروجی جهت صادرات میباشند.
شرکت کارتن خورشید البرز با ایجاد بستر سختافزاری مناسب و راهاندازی واحد IT بهعنوان یکی از واحدهای پشتیبان و استقرار نرمافزار مدیریت منابع سازمانی (ERP)، موجب برقراری ارتباط مستقیم و بیوقفه بین واحد فروش و تولید شده است به صورتی که اطلاعات سفارش ثبتشده در دفتر مرکزی بلافاصله در واحد برنامهریزی کارخانه قابل رؤیت است و همچنین کارشناسان شرکت از آخرین وضعیت تولید در هرلحظه مطلع هستند و نسبت به رفع مشکل یا نقص احتمالی و پاسخگویی به درخواستهای مشتریان در اسرع وقت اقدام مینمایند. واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز بهعنوان دیگر واحد پشتیبان جهت ثبت و پیگیری شکایات مشتریان، نظرسنجی دورهای، نزدیک کردن خدمات ارائهشده به خواست مشتریان و ... و باهدف ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش کیفیت راهاندازی شده است.